La San Marti�o 2012 calienta motores

La San Martiño 2012 calienta motores. Una prueba que alcanzará el 18 de noviembre su 36 edición y que volverá a paralizar la ciudad para que atletas populares y semiprofesionales conviertan Ourense en un inmejorable circuito urbano ya inamovible. 10 kilómetros con salida en el puente del Milenio y llegada en Os Remedios.
La San Martiño supera el plano competitivo y es, desde hace años, una referente social de la provincia. É unha plataforma desde cidade. Permite os nosos veciños participar e ademáis é un pulo para o tecido productivo desta cidade, aseguraba en la presentación el alcalde de Ourense, Agustín Fernández.
En la última edición fueron cerca de 8.000 los atletas inscritos. Animo a xente a participar na San Martiño, decía el concejal de Deportes, Alfonso Vilachá. Y el alcalde ampliaba el mensaje: Os verdadeiros protagonistas son os cidadáns pero animo sobre todo as mulleres. Estanse impoñendo en todo e gustaría que tamén aquí aumentase a cifra de mulleres na proba pero sobre todo que Ourense se convirta nunha festa do deporte participativo.
La principal novedad en la próxima edición será la creación de la Feira do Corredor. La cancha central del Os Remedios se poblará el día previo a la carrera de stands de firmas deportivas y habrá charlas de podólogos, fisioterapeutas y entrenadores. Todo irá orientado ó corredor popular para que a xente que fai deporte a nivel básico teña máis información de por onde empezar, explica la técnico del Consello Municipal de Deportes, Marta Míguez.

La Región 15 Novembro 2012

Compartir: